Първият важен критерий при създаването на успешен екип е хората да играят игри и да харесват игри. Това каза в специалния епизод на “ТЕХните истории” основателят на Haemimont Games Габриел Добрев. “Не може да правиш нещо, ако не разбираш какво е неговото място и каква му е ролята”, разказа той.
Епизодът се излъчи в рамките 172-часовия стрийм на #гудгейм. Каузата тази година беше създаването на фонд за стипендии на млади професионалисти, които искат да се развиват в областта на видеоигрите.
Haemimont Games е създател на първата българска игра “Цар: Тежестта на короната” и от основаването си до днес е направила близо 20 игри, които се радват на голям успех на международния пазар. “Демократизацията в сектора на игрите значително надминава тази в останалите индустрии” , разказа още Габриел Добрев. По неговите думи в популярната платформа Steam ежедневно се качват по около 100 заглавия и важното за разработчиците на игри е да направят така, че да бъдат забелязани от геймърите. “Предизвикателството сега е не да завършиш играта, а аудиторията да я открие” коментира той.
Как се създават успешни заглавия, защо в сектора на игрите заплатите са по-ниски от тези на останалите програмисти и как се променя пазарът на игри чуйте в новия епизод на “ТЕХните истории”.
Zone4Tech – домът на подкастите “ТЕХните истории” и “ТЕХнически погледнато”, грабна отличието в категорията “Журналистически принос” на наградите на Българската асоциация по информационни технологии за 2024 година. Церемонията за награждаването...
Клубът на ИТ мениджърите подновява дейността си, Zone4Tech става негов медиен партньор
Веселин Ангелов, Добрин Маринов и Петър Пелов влизат в Управителния съвет Клубът на ИТ мениджърите в България (CIO Club Bulgaria) се възражда и подновява своята дейност. След проведено Общо...