Първият важен критерий при създаването на успешен екип е хората да играят игри и да харесват игри. Това каза в специалния епизод на “ТЕХните истории” основателят на Haemimont Games Габриел Добрев. “Не може да правиш нещо, ако не разбираш какво е неговото място и каква му е ролята”, разказа той.
Епизодът се излъчи в рамките 172-часовия стрийм на #гудгейм. Каузата тази година беше създаването на фонд за стипендии на млади професионалисти, които искат да се развиват в областта на видеоигрите.
Haemimont Games е създател на първата българска игра “Цар: Тежестта на короната” и от основаването си до днес е направила близо 20 игри, които се радват на голям успех на международния пазар. “Демократизацията в сектора на игрите значително надминава тази в останалите индустрии” , разказа още Габриел Добрев. По неговите думи в популярната платформа Steam ежедневно се качват по около 100 заглавия и важното за разработчиците на игри е да направят така, че да бъдат забелязани от геймърите. “Предизвикателството сега е не да завършиш играта, а аудиторията да я открие” коментира той.
Как се създават успешни заглавия, защо в сектора на игрите заплатите са по-ниски от тези на останалите програмисти и как се променя пазарът на игри чуйте в новия епизод на “ТЕХните истории”.
Какво представляват прогресивните уеб приложения и защо европейските потребители трябваше да се сбогуват с тях Аpple обяви наскоро, че планира да спре прогресивните уеб приложения (progressive web apps –...
Дигиталният свят в света на спорта
С всяка изминала година изкуственият интелект (AI) все повече е в основата на всеки аспект от спорта – от тренировките и състезанията до намирането на следващите олимпийски звезди. Съвременният...